piątek, 25 maja 2012

Zaległości.

Narobiło nam się ciut zaległości.
Florka większość czasu spędza na swoim fotelu pod oknem, ja natomiast większość czasu spędzam w pracy i na nauce. 18 i 19 czerwca mam dwa ważne egzaminy. Na samą myśl o nich robi mi się słabo.
Dziewczyny trzymajcie kciuki

Doszła do nas pierwsza partia bucików.
Jestem nimi zachwycona




Dzięki trampkom Floruś sama stoi 





A to już fotki z Rynku Zygmunta Augusta.
Tak ślicznie kwitną bratki   




Moja córcia ma lada dzień imieniny a potem jest dzień dziecka - w związku z tum wybrała sobie dwie lalki.
Oto one:




Obie bardzo mi się podobają.

Jedyny minus to grzywka Drakusi. Jest zaklejona lakierem na maksa- taka sztywna skorupka.





2 komentarze:

  1. Też jestem fanką tramek od mimiwoo :-).
    Florka fajnie wygląda.
    Trzymam kciuki za egzaminy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Florka fajowo wygląda :) i buty ma fajne - oj jak Alexis jestem fanką tych miniaturowych butów :) i też trzymam kciuki za egzaminy :)

    OdpowiedzUsuń