wtorek, 5 marca 2013

NOWA FRYZURKA GABRYSI

Dzięki Uli z made by Urshula  Brysia zmieniła fryzurkę.
Poprzedni wig bardzo mi się podobał 
ale czasami coś trzeba zmienić.


Gabrysia na fotkach w nowym kompleciku sztruksowym.
Spodnie z haftem, bluzeczka i bolerko.
Niedługo pojawią się w się w sklepiku.




Uleńko bardzo, ale to bardzo Cię przepraszam.
Dopiero teraz zdałam sobie sprawę, że nie dałam Ci znać, że przesyłka dotarła.

W odpowiedzi na komentarze:
Moja Gabrysia jest dla mnie jak najbardziej dziewczynką.
Oglądałam ją baaardzo dokładnie i nie zauważyłam u niej żadnych oznak męskości. 
A wręcz przeciwnie ;)

Przypominam o CANDY 

1 komentarz:

  1. Ależ nic sie nie stało!gdyby przesyłka nie dotarła,napewno dałabyś znać :) cieszę się,że Gabrysi podobają się nowe włoski!wygląda w nich cudnie! :*

    OdpowiedzUsuń